torsdag 4 februari 2010

Första inlägget

Så nu har man en blogg....

Eftersom många idag bloggar och det är alldeles fantastiskt hur mkt spännande och roligt de skriver så har jag känt att blogga inte varit aktuellt. Jag menar, vad gör vi??? Men sen funderade jag vidare och insåg att det beror för vem man bloggar.
Denna blogg kommer vara som minnesanteckningar för mig, minnas hur våra dagar varit, tiden går ju så fort och man glömmer snabbt. Den finns även för familjen och vänner som vill veta lite om hur vi har det eftersom det inte blir så ofta man kan ses irl.

Kommer försöka blogga så ofta jag kan, men liten tar ju en hel del tid i anspråk, så det blir vad det blir.
Har även tänkt att ha mkt foton i bloggen, troligen de flesta tagna med mobilkameran, så kvalitén kommer nog variera. Men det är väl så det är även i verkliga livet, allt är inte alltid supersnyggt och knivskarpt.

Välkommen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar