torsdag 11 februari 2010

Mammafika

Idag tog Tuva och jag en långsam morgon, jätteskönt. Fröken är ju ffa hostig och snörvlig men pigg ändå.
"Oktober-mammorna" hade bokat lunchträff idag, så vi tog oss ner till city.
Som vanligt var det jättetrevligt och det är så roligt att följa alla bebisars utveckling och framsteg och att babbla massa bebissnack och annat skvaller. Jag trivs verkligen mycket bättre med att vara mammaledig än vad jag trodde och faktum är att jag inte saknar jobbet alltför mkt.
Här är vi oktober-mammor:

Malin med Noomi.


Emma & Lukas
Emilia & Irma Louise
Malin & Olivia
..och sen fick vi dit Jeanette med lilla Wiggo tre v. Jisses så liten, men ack så söööööt! Ville inte väcka liten, så det blev ett smygfoto i vagnen.

Tuva skulle ju promt vara vaken hela tiden med resultatet tårar i klass med Koh-i-Noor diamanten.
Vilken dramaqueen vi har.

Sen blev hon så trött att hon totalt däckade på min arm och faktiskt sov en stund.
Väl hemma har hon hållt oss igång, som vanligt, men förhoppningen är att fröken snart ska somna i egen säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar